torsdag 15. september 2011

Vel hjemme


Da er jeg vel hjemme igjen. Jeg sov hele veien hjem, så var nok ikke noe godt selskap for mannen min. Kom hjem til nydelige blomsterhilsen ra min søster og svoger og til to hærlige unger som endelig fikk vite sannheten. Vi hadde bestemt oss for å ikke fortelle det på forhånd til de, for spesielt 10-åringen har det med å bekymre seg, så det ville vi unngå. No har vi fortalt og vist frem magen full i lapper osv, og de tok det helt fint.

Er fremdeles ømt og vanskelig å drikke, og da vanskelig å få i seg nok. Så det blir tøff jobbing fremover.... Er litt usikker på hvordan jeg skal gripe det an med næringspulver og supper osv... men men, jeg får lage suppe med proteinpulver i, i morgen.

Fikk også sykmelding i en måned. Håper virkelig ikke jeg ikke trenger være så lenge vekke, da spøker det or praksisen min :o

5 kommentarer:

  1. Nå må du lytte til kroppen din og la den jobbe i fred og ro! Husk at nok hvile og søvn er viktig i en slik fase:) Kos og klem

    SvarSlett
  2. Hjarteleg til lukke med inngrepet. No startar jobben. Men først har du meir enn nok med å få deg det du trenger av næring. sørg for litt kvile inn i mellom dei første dagene.

    SvarSlett
  3. Velkommen hjem igjen. Godt at alt har godt bra.
    No må du ta tiden til hjelp, helsen først :))Klem

    SvarSlett
  4. Skal prøve å være flink å slappe av ;) og merker det blir utfordrende å få i seg næring ja :o

    SvarSlett
  5. Søte Inger, nå skal du skynde deg å bli frisk, men har kun lov å gå museskritt, husk det:)
    Ikke være for tøff!

    Klart du skal få komme på sykurs hos meg.
    Tenk på alle klærne du må sy inn og slimme:)

    Jeg er her jeg, når du er klar.
    God helgklem fra meg!

    SvarSlett