tirsdag 13. september 2011

Nattahilsen fra Voss

Hei dere :)
Dagen i dag har vørt lang, med innsjekking på Voss, infirmasjon, veneflon, veiing, tv, kaffe, dusjing, mer tv, + middag, youghurt, kaffe, saft og vann. Oppdaget til og med at Voss pinadø har eget senter! Amfi senter :) Mannen og jeg fikk oss en times luftetur innimellom alle greiene.
Jeg blir operert etter lunsj i morgen - de må vente på mitt spesielle blod som sendes fra Haukeland, og som de må ha i bakhånd før de begynner operasjonen.
Blir på oppvåkningen til onsdag morgen, så sjekker nok innom her onsdag ut på dagen,håper jeg :) No skal jeg sove, best å legge seg ned før innsovningstabletten virker :)

So long ;)

4 kommentarer:

  1. Uff da, veldig masse lykke til!! Håper alt går fint! Har ikke sett bloggen din før, men se mer senere:) Klem og gode ønsker for deg!

    SvarSlett
  2. Ønsker deg masse lykke til! Jeg har heller ikke sett bloggen din før, men fant deg via Anne på Landet, og skal forsøke å følge deg fremover!

    Varm klem fra
    Cathrine :-)

    SvarSlett
  3. Ååå dette er så spennende :) ;) Tenker masse masse på deg!! Gleder meg til å høre fra deg <3 Veldg glad i deg ;)

    SvarSlett
  4. Masse varme, sterke energi tanker sendes fra Os til Voss..Nå ligger du sikkert i en døs..


    Klem,klem,klem..

    SvarSlett