onsdag 28. september 2011

Oppdatering ;)

Jeg er jo begynt i praksis denne uken, i barnevernet, så er litt småtravel og har derfor ikke skrevet på et par dager. Men må bare si at fytti grisen jeg føler meg i god form!! Er ute på tur hver dag (kveld), er helt sluttet å sove middagslur (!!!), som jeg alltid måtte før ferien/ før jeg begynte ta av.
Er uforskammet sprek, og går rask gange 30-45 minutter hver kveld. Har absoultt ingen smerter eller ubehag, blir fremdeles litt full i luft når jeg spiser, men det kommer jo opp igjen :p hehe

Er dødslei suppe, men favoritten no om dagen er tomatsuppe, så jeg koker egg, som jeg FIN-hakker og tar oppi. Blir veldig godt :) Spiser skyr hver dag, og drikker proteindrikk :) Drikker også 2-4 kopper te. Vata-te er kanoooongod. Så den anbefaler jeg på det varmeste. Kjøper den på Life!

No skal jeg ut på tur. I morgen er veiedag, så da kommer oppdatering på vekten :) tror ikke jeg er gått ned så mye denne uken, men det gjør ikke noe - platåer må jeg bare akseptere.

Klem

2 kommentarer:

  1. Så flink du er! Mye du skriver om som er nyttig for meg til etter operasjonen. Takk!! :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Det er kjekt å høre. Blir spennende å følge deg og ;)

    SvarSlett