tirsdag 6. september 2011

Det nærmer seg....

Fikk telefon fra Voss sykehus i dag, 1 uke før operasjon. De ville høre hvordan det gikk.

- Den 28. august hadde du gått ned 4 kilo, hvordan går det no?
- Det går veldig bra, vekten i dag viste at no er det nesten 7 kilo.
- Kjempefint... du raser jo nedover!
- Ja, jeg er så motivert, følger noenlunde matprogrammet jeg skal og går tur stort sett hver dag.
- Veldig bra. Men hvordan går det med røykingen da?
- Det går veldig fint. Er helt sluttet, fra jeg fikk dato for operasjon.
- Nei og nei - ja her går det jo så det suser. Så flott og så flink du er!
- Ja, tusen takk. Jeg er så motivert at det går egentlig lekende lett.
- Ja, da skal det bli godt å komme i gang og få operasjonen unnagjort.
- Ja, no gleder jeg meg skikkelig!
- Du er hjertelig velkommen her mandag. Vi skal ta så godt vare på deg at!

Hehehe... fantastisk hvor positiv opplevelse det var :)


6 kommentarer:

  1. Inger,Inger,Inger...For en TØFFING du er!
    Jeg skal bli en ivrig følger å være med å heie deg frem til målet!

    En dame i nabolaget mitt har tatt av 45kilo etter samme operasjon som du skal ta.

    GLEDER meg til å følge deg.

    Den største klemmen fra Anne på landet :)

    SvarSlett
  2. MEN...? Det går jo ikke an å legge seg som følger hos deg??
    Jeg kunne tenke meg å fortelle litt om prosjektet ditt på bloggen min om du synes det er greit? Slik at andre som sliter med vektproblemer kan lære noe / bli inpirert osv..

    SvarSlett
  3. Går det ikke an??? Hmm, skal sjekke innstillingene... :p

    Klem

    SvarSlett
  4. Tror det skal gå no ;)

    og ja Anne, du kan legge info på siden din ;)

    Klem

    SvarSlett
  5. Fantastisk - det er akkurat slik positiv behandling du fortjener!!
    Klem

    SvarSlett