lørdag 10. september 2011

Dette gleder jeg meg til!

Her er en liste over ting jeg gleder meg til, når jeg har tatt av. Mange ting er sikkert helt naturlig for andre å klare, eller å slippe å tenke på, men for en som er stor og rund, finnes det en rekke hindre i hverdagen!

- Handle klær i en vanlige klesbutikker!!!
- Kjøpe vanlig BH
- Sitte i huk
- Sitte med bena i kors/ ene foten over den andre
- Slippe å ha et trinn i nærheten for å lett knyte skoene
- Bli behandlet som "normal" i butikker
- Slippe være redd for at beltet på flyene er for kort
- Slippe å grue meg til å sitte i nedsunkne sofaer/ stoler, av frykt for at andre ser det er vanskelig å komme opp
- Slippe å tenke på at det er kjipt å havne vedsiden av en annen stor på bussen - da blir det uhyggelig trangt
- Å bli mer bøyelig
- Å kunne gå lengre turer
- Å kunne sykle på tur
- Å kunne være mer aktiv i enkelte aktiviteter :p
- Gå i badedrakt eller bikini
- Gå på bading med ungene

Åhh, er mye jeg gleder meg til !!!!!!



5 kommentarer:

  1. Heisann

    Leste om deg inne hos Anne på Landet.....

    ønsker deg masse lykke til med det du skal igjennom....så tøft!!

    SvarSlett
  2. ja no er det ikke lenge til den store dagen! =D ser du har masse du gleder deg til, og jeg gleder meg på dine vegne, unner deg alt godt!! <3 for du er best! love you <3

    SvarSlett
  3. Her er det mange ting jeg allerede har gjort :-) Jeg ble operert 6. april 2010 og har gått ned mer enn 50% av overvekten min :-)
    Du har mye å glede deg til :-)

    SvarSlett
  4. Å så fantastisk!!! Hører gjrne mer etterhvert Jorunn :)

    SvarSlett