mandag 19. september 2011

Hverdags engler...


I dag vil jeg snakke om hverdags engler. For på Voss sykehus finnes det en god del av dem ;)

Jeg er så imponert og takknemlig for den fantastiske mottakelsen, pleien og oppfølgingen jeg fikk under mitt opphold der. Både på kirurgisk 5 dags post og på Intensiven var de utrolig. Jeg ble passet på, stelt for, dullet med, pleiet, gitt oppmuntring, gitt forklaringer, medisinert, hjulpet og ivaretatt etter alle kunstens regler! Bør vel ikke trekke frem noen spesielle personer, siden alle var hverdags engler, men likevel var nattevakten jeg hadde på Intensiven et av de nydeligste menneskene jeg har møtt! Så varm og omsorgsfull som enn mor, så blid og omgjengelig som en venn og så tålmodig og oppmundrende som en profesjonell!

Legene, kirurgene og anestesipersonellet var også utrolig hyggelige og flinke. Smilende til tross for at de var travle, og de tok seg tid til alle spørsmål og kom på hyppige legevisitter. En hærlig fysioterapaut kom innom begge dagene, var kjempehyggelig, flink og passet på at jeg hadde progresjon i pusting og bevegelse.

Det som slår meg, er at de hadde veldig god oversikt. Til enhvær tid virket alle oppdatert og samkjørt. Opplysninger jeg hadde gitt en, var alltid kommet videre til de andre og det var tydelig at de jobbet i team.

Tusen takk mine hverdags engler :) Dere har vært med å forandre livet mitt :)



(Blomst fra min søster & svoger, som også er hverdagsengler i mitt liv! Men denne deler jeg gjerne :) )

4 kommentarer:

  1. Så godt å høre Inger!
    Men så var nok du en skjønn pasient også da vet du ;)
    Er så spent på formen din..
    Masse lykke til og klem fra Os:)

    SvarSlett
  2. Du fortjener bare det beste:) er nok noe med deg som drar frem det beste i alle:)) klem og stå på som du alltid gjør <3

    SvarSlett
  3. Ikke glem deg selv, du er en fantastisk engel og et godt menneske som gjør hverdagen super for veldig mange!!

    SvarSlett