onsdag 19. oktober 2011

Og sånn går no dagan....

Er litt lite flink å oppdatere status på bloggen for tiden, så skal prøve å skjerpe meg.

Siden sist har jeg bakt litt forskjellig. Prøver ut litt oppskrifter jeg finner på nett for tiden, og endrer dem til mine egne :) Siste jeg har bakt er protein-musli barer, protein-sjokolade kjeks og lapper. Skal legge ut oppskrifter og bilder en dag, har litt forskjellig som skulle vært lagt ut her tror jeg.

I kveld tror jeg at jeg skal bake glutenfritt brød ;) Bilder av fruen skal også taes, har lovet dere oppdaterte bilder, og vært litt treg med det.... men det kommer!

Ellers går no dagan med til jobb, unger, hus og heim. Den daglige turen får jeg også :) Er kommet til - 16 kilo og føler meg i veldig fin form :)

Klem

4 kommentarer:

  1. Kjekt å høre:) Fortell mer om hvordan du har det og hva du fyller dagene med da:)

    SvarSlett
  2. Hmmm. jeg la inn en lang kommentar på forrige innlegg, men nå var den ikke der..Merkelig.

    Ja.ja. Jeg ville ihvertfall si at jeg var veldig ovverrasket, men samtidig ikke så overrasket:)
    FORDI at du Inger er spesialist på å sende ros videre.
    Fin egenskap.
    Men jammen meg skal du også ta til deg ros.
    Du er sterk, klok,varm,raus,snill,og har et kollosalt stort hjerte som banker i en snart slank kropp som skal gjøre livet ditt lettere på alle de måtene du fortjener!

    Den største klemmen fra Anen på landet:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk Anne :) Stor klem <3

    SvarSlett