søndag 23. oktober 2011

Bakedag :)

I dag er det den store bakedagen her i huset. Jeg har ett brød i ovnen, ett til heving, og skal etterpå bake nye sjokoladekjeks. Alt er glutenfritt, uten sukker og melk.
Jeg bruker mye tid å lese andre blogger for tiden. Stort sett blogger med masse gode og sunne oppskrifter. Derfor vokser også blogglisten min ;)

Jeg må fortelle om min reaksjon på "vanlig mat" fredag og lørdag. Fredag spiste jeg flere ting med gluten  og hvete i, bl.a. Grandiosa. Etterpå ble jeg "dau" i kroppen og sov middag i 2,5 timer! Når jeg våknet var jeg fremdeles helt kake, og hadde fått vondt i kroppen. Typisk fibromyalgi smerter. Kvelden gikk med til absolutt minst mulig, og jeg sov til kl 13 !! dagen etter. Våknet helt i koma, vondt i hodet, smerter i kroppen og med en aha-opplevelse! Kan det være SÅ ENKELT -tenkte jeg! Kan gluten og hvete forårsake min fibromyalgi? Gikk selvsagt rett tilbake på den kosten jeg har fulgt siste tiden, og i dag, søndag, er jeg mye bedre!

Er også svært overrasket over hvor mange cm jeg har mistet rundt livet!! Hele 37 centimeter mindre rundt livet er jeg!!! Det er jo sykt. Jeg var en kort shoppingtur i går, og kjøpte meg en topp i str 42!! Yeeeiii... Det var kult! Har flyttet inn i endel klær jeg ikke har brukt på lenge, og må nok begynne å selge/ gi bort endel som er for stort.

Oppskrifter og bilder legger jeg ut i kveld!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar