onsdag 5. oktober 2011

Moset mat

Heisann :)

Da har denne damen begynt på moset mat. Kjempedeilig!Har spist fiskekaker i brun saus, med potet samt blomkål- og brokkoligrateng. Var jo ikke plass til så mye, hehe, kanskje to toppede spiseskjeer tilsammen. I går spiste jeg for fort, og fikk mye luft som ikke kom seg ut, så det var litt vondt, men i dag gikk det så mye bedre! Fant den aller minste kaffe t-skjeen vi hadde og spiste små spisser av den. La fra meg skjeen mellom hver gang. Tygget lenge og vel før jeg tok neste knøttlille bit.

Resten av uken blir det lapskaus, fiskeboller i hvit saus og sikkert kjøttboller/ kjøttkaker til middag + grønnsaker da. Må lage lett-moselig mat ;)

I kveld blir det sikkert tatt bilder, så forhåpentligvis legger jeg ut nye bilder i morgen. Vekten i dag viste -12,9 :)  som vil si - 6,9 på de 3 ukene det er siden operasjon :)

Neste uke har jeg plan om å prøve pizza :) Mmmm... savner det!

Klem

2 kommentarer:

  1. Mmmmm moset mat høres deilig ut :) hehe :) Superflink - og t-skje-trikset gjør nok susen :)

    SvarSlett
  2. Stå på Inger!
    Gleder meg til bilder :)

    klem,klem,klem.

    SvarSlett