søndag 30. oktober 2011

Bilder!

Omsider en oppdatering med bilder ;)

Har nå gått ned totalt 17,4 kilo. Det går veldig bra, og jeg føler meg fremdeles i veldig god form. Har ennå ikke kommet i gang med trening, men går tur (omtrent) daglig.

12.09.11                                                                      30.10.11



 Jeg har gått ned 45 cm rundt livet !!!!! Det er helt utrolig :)

I matveien så spiser jeg omtrent som følger:

Frokost: 1/2 lavkalori proteinbar
Lunsj: 2 knekkebrød (hjemmelaget)
Mellommåltid: 1/2 lavkalori proteinbar
Middag: Liten porsjon av det alle i huset har, se eksempler nedenfor
Mellommåltid: En proteinrik kjeks
Kvelds: 1 knekkebrød (hjemmelaget)

Drikke pr dag: 2 kopper kaffe, 3 kopper te, ca 6-8 dl fun light (burde vært mer fun light egentlig)

Middager er det måltidet som er "verst" å få i seg. Jeg spiser veldig sent, men sluker nok endel luft, så når jeg er ferdig er det mye luft som vil opp. Dette kan gjøre vondt. Jeg jobber masse med å få opp luften, og føler den står fast i halsen.
Porsjonsmessig spiser jeg feks: 1 pizzastykke, 1 ss ris og 2 ss kylling i sursøt saus, 3/4 fiskekake og 1/2 potet, osv.
I går hadde vi taco. Da spiste jeg en skje med tacokjøttdeig (av karbonadedeig), blandet med salat, mais, ananas etc og en klatt lettrømme. Vedsiden av stekte jeg papadums til meg, i stedenfor tacoskjell eller tortillas. Mye lettere å fordøye, og genialt i forhold til kalorier og karbohydrater.

Vel, det var dagens oppdatering og ukens bilder :)



7 kommentarer:

  1. Jeg er så imponert! Du må ha vilje an stål. Lykke til videre ;) klem

    SvarSlett
  2. Wow!
    Så flink du er! :D

    Lykke til videre :))

    SvarSlett
  3. WOW!!! Gu så fantastisk flink du er, ser utrolig stor forskjell, og du er kjempe fin <3 <3

    SvarSlett
  4. Ååååå, dette var gøy å se Inger!
    Du er fiiiiin!
    FOR en vilje og positiv innstilling du har..Her har mange noe å lære!
    Så gøy med oppskriftene og forklaringene du legger ut og. Jeg skal tipse videre om deg jeg;)

    God tirsdags klem fra meg. Lader opp til å ha min første opplæringsvakt på "KL.." i ettermiddag:)

    SvarSlett
  5. Kjempeflott:) Hvordan går det å mestre en travel hverdag ved siden av??
    Du gjør en kjempejobb, fortsett med det:)

    SvarSlett
  6. Hei og tusen takk begge to :)

    Jeg nyter egentlig den nye tilværelsen som "sunn" :) men jobber ennå mye med at jeg "har lyst på" ting. Prøver å være veldig streng med meg selv, og det funker ;) Det er veldig motiverende at vekten tikker rett vei, og at klærne blir for store.

    Jeg er mye mer opplagt enn før, og i bedre form, så travel hverdag går egentlig greit. Jeg er jo ikke hysterisk når det gjelder hus og rot, så det tar ikke livet av meg om det hoper seg opp noen dager ;)
    Gleder meg over nye ting, f.eks baking og eksperimentering på kjøkkenet er blitt gøyt og positivt i livet mitt ;) Klem

    SvarSlett