fredag 6. januar 2012

- 25 kilo !

Godt nytt år alle sammen!

Vekten i dag viste en nedgang på - 25,1 kilo. Det er en ny milepæl og jeg er kjempeglad for å ha kommet så langt. Bilder kommer iløpet av få dager!

Julen og nyttårsferien har jeg faktisk også gått ned litt, til tross for mer mat og "usunn" mat. Trim har det ikke blitt så mye av denne perioden, men no er jeg "fit for fight" og vurderer å begynne på treningsstudio. Har en venninne som jeg har snakket med om å begynne å trene med, og min søster har begynt på utdannelse til personlig trener, så hun kan regne med å få en prøvekanin å jobbe med! ;)

Jeg har sluttet i praksis siden sist, og er tilbake på skolebenken. Det er kjempekoselig å være på skolen igjen, for jeg har savnet mange av jentene mine! Noen har jo også vært utenlands i praksis, og det var spesielt kjekt å få de hjem igjen! Videre har jeg også fått 25% stilling ved barneverntjenesten der jeg var i praksis, så skal jobbe ved siden av studiene. Kjempekoselig!!!

God klem :)

4 kommentarer:

  1. Jeg tar av meg den hatten jeg ikke har og jeg bukker og nikker og neier mitt søteste nei for dei :O)
    DU er bare så tøff og flink og utholdene at du skulle hatt medalje!
    HURRA for søte deg med klem fra meg .
    KLEM,KLEM,KLEM!

    SvarSlett
  2. Hei!

    Måtte bare innom å legge igjen en liten hilsen til deg. Har savnet deg på forumet :)) Håper du har det bra!?

    Hilsen Cruella

    SvarSlett
  3. Fantastisk, stå på, godt nyttår til deg :)

    SvarSlett